Після Чорної п’ятниці настає Кіберпонеділок: що це таке
Що таке Кіберпонеділок, який приходить після Чорної п’ятниці та є найкращим днем онлайн-шопінгу.
Кіберпонеділок (Cyber Monday) – це особливий день у календарі онлайн-шопінгу, який традиційно припадає на перший понеділок після Дня подяки в США. Цей день став своєрідним продовженням Чорної п'ятниці, але вже в цифровому форматі. Якщо Чорна п'ятниця в США асоціюється з великими чергами в торгових центрах, то Кіберпонеділок – це день грандіозних розпродажів в інтернет-магазинах.
Термін "Кіберпонеділок" був введений у 2005 році Shop.org, онлайн-підрозділом Національної федерації роздрібної торгівлі. Маркетологи помітили значне зростання онлайн-продажів саме після Дня подяки та Чорної п’ятниці. Компанії та інтернет-майданчики почали активно використовувати цей день для проведення масштабних акцій і розпродажів, щоб залучити покупців в онлайн-сегменті.
Одна з теорій припускає, що люди бачили речі в магазинах і торгових центрах у вихідні, але чекали до понеділка, щоб купити їх на роботі. На початку 2000-х домашній інтернет не мав високої швидкості, тому американці на роботі купували речі, де мали комп’ютери зі швидшим підключенням до інтернету. Крім того, онлайн-шопінг дозволяв уникати великих черг в магазинах та торгових центрах, які виникають на Чорну п’ятницю та у вихідні.
Кіберпонеділок виник у США, та так само, які і Чорна п’ятниця, але тепер він відбувається й в інших країнах. У 2024 році Кіберпонеділок припадає на 2 грудня. Кіберпонеділок у 2023 році побив рекорд онлайн-витрат, перевищивши показник у понад 12 мільярдів доларів.
До Кіберпонеділка слід готуватись, як і до інших днів, які пропонують великі знижки. Потрібно скласти список бажаних товарів, порівнювати ціни, використовувати кешбек та не піддаватись імпульсивним покупкам.
Кіберпонеділок – це чудова можливість придбати бажані товари за привабливими цінами. Головне – підготуватися заздалегідь і підійти до онлайн-шопінгу з розумом.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв про те, що таке Чорна п’ятниця та як уникнути маркетингових пасток у день великих знижок.
Також "Коментарі" писали, як покупців обманюють в Чорну п'ятницю.