Головна Новини Фінанси 2025 ПриватБанк терміново звернувся до українців – ці клієнти мають негайно перевипустити банківську картку
commentss НОВИНИ Всі новини

ПриватБанк терміново звернувся до українців – ці клієнти мають негайно перевипустити банківську картку

У банку попереджають: у частині випадків заміна картки є не рекомендацією, а вимогою безпеки.

23 грудня 2025, 18:50
Поділіться публікацією:

Клієнти ПриватБанку можуть перевипустити свою банківську картку у будь-якому відділенні банку або замовити доставлення як по території України, так і за кордон. У фінансовій установі наголошують – у низці ситуацій зволікання з перевипуском картки може призвести до фінансових ризиків.

ПриватБанк терміново звернувся до українців – ці  клієнти мають негайно перевипустити банківську картку

ПриватБанк назвав 6 категорій клієнтів, яким потрібно перевипустити картку – інакше можливі проблеми

Про це повідомили у пресслужбі ПриватБанку, водночас оприлюднивши шість основних категорій клієнтів, яким рекомендовано або необхідно оформити заміну картки.

Хто має перевипустити картку в першу чергу

  1. Клієнти, які зіткнулися з шахрайськими операціями або підозрілою активністю по рахунку – у таких випадках перевипуск є обов’язковим для захисту коштів.

  2. Власники карток із простроченим терміном дії, якщо необхідно офіційно продовжити її використання, зокрема для поїздок за кордон.

  3. Ті, хто втратив картку або залишив її в банкоматі – такі картки не підлягають поверненню.

  4. Клієнти з пошкодженими картками – тріщини, стерті реквізити або несправний чіп можуть унеможливити розрахунки.

  5. Особи, які змінили персональні дані – наприклад, прізвище або інші обов’язкові реквізити.

  6. Клієнти, що бажають перейти на інший тип картки або оновити тарифний продукт.

У ПриватБанку окремо уточнюють – навіть після завершення терміну дії пластикової картки клієнт може безперешкодно користуватися своїм рахунком. Для цього достатньо оформити миттєву Digital-картку у “Приват24”, яка дозволяє здійснювати безготівкові платежі, оплачувати покупки смартфоном та знімати готівку в банкоматах банку.

На період воєнного стану в Україні термін дії всіх пластикових карток був автоматично продовжений. Це означає, що вони залишаються чинними для розрахунків і зняття готівки без додаткових обмежень.

Водночас у банку нагадують – картки, вилучені банкоматами або терміналами, не повертаються. Єдиний спосіб відновлення доступу – звернення до банку-емітента. Це правило діє незалежно від того, якою фінансовою установою була випущена картка.

Читайте також у "Коментарях", про інцидент, який стався з 20-річним українським військовослужбовцем Русланом, який унаслідок бойових дій втратив усі кінцівки. Під час звернення до відділення ПриватБанку в Києві він не зміг отримати нову банківську картку. Працівник банку відмовив у її видачі, наполягаючи на обов’язковій фотоідентифікації з карткою в руках, та запропонував оформити картку на іншу особу за довіреністю. Цей випадок викликав широкий суспільний резонанс і хвилю критики на адресу банку та регулятора. Після розголосу ситуацію публічно прокоментував голова НБУ, визнавши необхідність змін у підходах до обслуговування клієнтів із особливими потребами.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини